“İBBŞT BAŞ DRAMATURGU Dilek Tekintaş’ın Yorumu” başlıklı
yazımın altına bu kez “Dilek” bile
yazamayan biri(?) “adsız” bir yorum bırakmış ama bu yorum, “yorum”cunun Dilek Tekintaş olduğunu kanıtlamış oldu. Bakın
ne diyor:
“Düşünce barındırmayan
,iyiyi güzeli önermeyen biriyle ne tartışılır ne konuşulur.Bu üslupla yazan
biri nasıl özür bekler anlaşılır gibi değil.Dedikodu yapmaktasınız ve sürekli
yanlış ifadeler içindesiniz.Ruhunuzun huzur bulmasını dilerim,Yasınıza hürmetten
artık durun diyorum sadece.Şahıslar yetmedi kurumlara mı sicradiniz.Hangi
sifatla,Kim olarak onermektesiniz değerli yargılarınızı ! Sizin bu kadar hassas
olup herkese ağzınıza geleni yazma hakkınız nerden sanırım biliyorum muhatap
alındığınız için inandığınız bir hal olsa gerek.herkesten aynı şeyi beklemek de
yanılgınız .Tiyatro dunyasına kattığınız kirlenmenin bedeli yok ve
yakıştırmıyorum size.Bunlar benim fikrim.Haksiz oldugumu yazamayip size
yazılandan alintilarla karşınızda ki kisiye bütün alanlarınızdan üstelik emin
olmadan yazmanız pek yazık bir durum.“
İlk yorumunda HAKARET ediyordu bu kez SUÇLUYOR!
“Düşüncesiz, önerisi olmayan, dedikodu yapan, yanlış
ifadeler kullanan, tiyatro dünyasını kirleten”
Ama hâlâ yazımdaki iddialarıma cevap vermiş değil.
“Düşünceli, öneren, dedikodu yapmayan, doğru ifadelerle tiyatro dünyasını temizleyen bir” yazı
yazamıyor.
Türkiye Kayası’nda NEDEN o
değişiklikleri yaptıklarını; yazarın fikrini NASIL değiştirdiklerini anlatamıyor.
Tekrar hatırlatırım yazım “eldivenim”dir.
Melih Anık